انگلیسی - دوره کودکان و نوجوان

  انگلیسی : دوره کودکان و نوجوان - آشنایی بیشتر با دوره

این دوره ویژه رده سنی 8 تا 15 سال برگزار می گردد که شامل 25 ترم آموزشی است. کتب آموزشی First Friends و Family & Friends به عنوان کتاب اصلی تدریس می گردد.

  منابع آموزشی

آشنایی با دوره

مجموعه کتاب های فوق یکی از کاملترین و جذاب ترین متدهای آموزشی زبان انگلیسی انتشارات  Oxfordبرای کودکان 8 تا 15 سال بوده که مورد تائید دانشگاه  Oxfordنیز هست.

 این سری کتاب ها در 12جلد با تصاویر، داستانها و فعالیت های کلاسی جذاب طراحی شده که بیشتر تمرکزش روی مکالمه می باشد از ویژگی این کتاب نسبت به کتابهای دیگر تمرکز بر روی نوشتن (Writing) خواندن (Reading) و شنیدن (Listening) که در واقع از مهارتهای اصلی زبان بوده و همچنین گرامر(Grammar) که برای این گروه سنی بسیار ضروری است، در قالب مکالمه (Conversation) آموزش داده می شود.

 

تنوع گوناگون تمارین و لغات جدید که در قالب تصاویر رنگی در دو صفحه بسیار جذاب و قابل فهم ارائه می گردند، زمینه را برای یادگیری زبان در محیط واقعی و طبیعی کلاس آماده می سازد که این امر کمک شایانی در پیشرفت تحصیلی و یادگیری ساده تر زبان در مدرسه نیز دارد.

کلیه اصول مقدماتی و مهارت نوشتاری به طور کامل در این دوره آموزش داده می شود. طراحی این کتاب با درس های کوتاهش این حس را به زبان آموز می دهد  که پروسه یادگیری زبان بسرعت پیش می رود و اعتماد به نفس آنها را بیشتر می کند. مکالمه های این کتب اصطلاحات رایج انگلیسی،  پاسخ ها و سوالات مربوط به انگلیسی روزمره را شامل می شود.

در کنار کتاب اصلی به منظور تکمیل مطالب آموزشی مرتبط با دروس کتاب، فیلم و نرم افزارهای آموزشی، کتب کمک آموزشی، گرامری، داستان های کوتاه و هماهنگ با سطح کلاس و همچنین دیکشنری مخصوص کودکان برنامه ریزی و تدریس می گردد.

 

به منظور راحتی بیشترزبان آموزان و یادگیری بهتر  آنان  ، کلاسها  در طول سال تحصیلی فقط بصورت دو روز در هفته برگزار میگردد

 

 

 

نوع کلاس

 

تعداد جلسات در هفته

 

روزهای و ساعات

 

گروهی: حداقل 5 حداکثر12 نفر

 

دو جلسه

شنبه - چهارشنبه 

یکشنبه - سه شنبه 

دوشنبه - پنچ شنبه